Kehut ja kommentit

Sture

Katselin tänään sitä viimeistä sekanelinpeliottelua, jossa Auli/Alvaro pelasivat Afea/Reijoa W vastaan..
Tässä taisteltiin jumbopaikan välttämisestä. Kylläpä oli tasokas ottelu! Siinä pallot lentelivät kovaa ja pitkään rajojen sisäpuolella, eikä kukaan halunnut antaa periksi.
Arvelen, että tämä oli toistaiseksi tasoltaan paras turnaus klubin aikana. Afe ja Reijo olivat voittajia ainakin tällä kertaa..
Kiitos teille kaikille, jotka osallistuitte! .

(poistettu pelaaja)

Kiitos sinulle Sture. Minusta olet oikeassa. Se oli todella hauskaa.

Sture

Reijo Saikkonen kirjoittaa meille kuulumisia pitkästä toipumisestaan leikkauksesta. Kiitos Reijo väliraportista! Hyvin on mennyt tähän saakka ja varmaan jatkossakin. Toivotamme sinulle onnea tulevissa toimenpiteissä ja saisimme nähdä sinut hyvissä voimissaan taas tenniskentällä. Klubin kevätkauden päättäjäiset ovat perjantaina 2.6 pelien jälkeen noin klo 13.15. Jos olet silloin tolpilla toivottavasti pääset käymään halliin!

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta 2017 Sekanelinpeliturnaus