Ari

Hei Sture ! Ari Lahti ei voi osallistua ainakaan 3vk peleihin, koska vasemman jalan pikkuvarvas murtui...
Rauhallista Joulua ja kivutonta Uutta vuotta kaikille pelaajille. Palataan taas kentille vuodelle 2024.

Terveisin Ari Lahti

Auli

Jään pois ma 11.12. Olkapää kipeä. Nyt siellä on siis viisi. Ari mahtuu mukaa.

Olli

Nyt Ari IN ja Auli Out..

Sture

Huom. seuraava muutos! Maanantaina 11.12 ja seuraavina maanantaisinakin kokeillaan uutta järjestelmää. Olen poistanut pelaajien enimmäismäärän niiltä päiviltä. Niinpä, kuinka monta pelaajaa jotka voivat ilmoittautua on rajatonta. Käytännössä 10 ensimmäiseksi ilmoittautuneet mahtuvat pelaamaan ja siitä seuraavat pelaajat ovat varaapelaajia.
Sekä Eero S että Olli ovat puoltaneettätä muutosta ja nyt olen päättänyt ensiksi kokeilla sitä maanantaisin.
Olen joka tapauksessa velvollinen ilmoittamaan hallin toimistoon mahdolliset vuorojen peruutukset pari vuorokautta ennen pelipäivää.
Pitäkää nyt ystävällisesti itse lukua siitä, että jos olet ilmoittautuneiden kymmenen joukossa, laitan sinut aina pelikentälle, mutta seuraavienkin tulee seurata kentällisten kehitystä. Jos olet ilmoittautunut varaapelaajaksi en soita sinulle erikseen kun len lisännyt sinut kenttälliseen.
Toivotan teille Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Ari

Yritin poistaa 11.12 pelin osallistumisen koska olin ylimääräinen onnistumatta?

Olli

Vaatii manageri-oikeudet, kun ilmoittautumisaika on päättynyt. Siirrän sinut out-ryhmään..

Sture

Eero voi mielestäni vaikkapa Aulin kanssa osallistua arvontatapahtumaan. Se perustuu eräänlaiseen rankingkärjestelmään, mutta ei ole kuitenkaan aivan kaavamainen, vaan tuo toivottavasti yllätyksiä. Lähtökohtaisesti on kuitenkin saada aikaan suhteellisen tasaväkisiä joukkueita.

Eero

Hei, tuohan on juuri sitä mitä ehdotin!
Anteeksi, että edes epäilin jotain ”hihasta ravistettavaa” arvontaa.
Voin toki tulla mukaan arvontaan.
Yhdessä tekeminen on kivaa.

Eero

Tämä viesti ei näkynyt välttämättä kaikille, kun lähetin sen viitisen päivää sitten Sturen viestiin Round Robin -kisasta. Näkyvyys riippuu käyttäjän viestiasetuksista.
Olen odottanut kommentteja seuraavan ehdotukseeni:

Sture saa toki järjestää pelit miten haluaa, mutta "pelaajapartnerien"arpominen ei varmasti tuota parasta mahdollista tulosta siten, että peliparit olisivat pelaajien yhteenlasketun taidokkuuden suhteen mahdollisimman tasaväkisiä.
Sture on "kautta aikojen" osannut jakaa meidät kentille mukaviin muodostelmiin.
Väitän, että Sturen arviointinsa perusteella muodostamien parien kesken saadaan aikaan rattoisimmat pelit.
Arvonta voi parhaimmassa tapauksessa päätyä vain yhtä hyvään tulokseen kuin Sture. Ei parempaan.
Jos taas arvonnassa käy huonosti, syntyy hyvin epätasaisia pareja, ja se ei ole kivaa kenellekään.