Ilmoittautumiset

60

Kommentoi...

Sture

Huom. seuraava muutos! Maanantaina 11.12 ja seuraavina maanantaisinakin kokeillaan uutta järjestelmää. Olen poistanut pelaajien enimmäismäärän niiltä päiviltä. Niinpä, kuinka monta pelaajaa jotka voivat ilmoittautua on rajatonta. Käytännössä 10 ensimmäiseksi ilmoittautuneet mahtuvat pelaamaan ja siitä seuraavat pelaajat ovat varaapelaajia.
Sekä Eero S että Olli ovat puoltaneettätä muutosta ja nyt olen päättänyt ensiksi kokeilla sitä maanantaisin.
Olen joka tapauksessa velvollinen ilmoittamaan hallin toimistoon mahdolliset vuorojen peruutukset pari vuorokautta ennen pelipäivää.
Pitäkää nyt ystävällisesti itse lukua siitä, että jos olet ilmoittautuneiden kymmenen joukossa, laitan sinut aina pelikentälle, mutta seuraavienkin tulee seurata kentällisten kehitystä. Jos olet ilmoittautunut varaapelaajaksi en soita sinulle erikseen kun len lisännyt sinut kenttälliseen.
Toivotan teille Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Sture

Suomen tennismaajoukkue, joka on tänä uinnin menestynyt DC:ssä yli kaikkia odotuksia oli kutsuvieraana linnan juhlissa. Pyydettiin keksiimmään tennisjoukkueelle sopivaa kutsumanimeä.
Minusta päädyttiin kutsumanimeksi "oravat", mutta oma mielipiteeni olisi ollut "tennarit", olkoonkin, että muistini mukaan Lohjalla sijaitsee sen niminen tennishalli.
Mitkä ehdotukset teillä klubilaisilla olisi?
Kaipaan vastauksia!

Ari

Moi Sture! kiitos että sain liittyä joukkoosi...Onko tunnit EVS halleissa vai jossain muualla?
Terv: Ari Lahti

Sture

Tervetuloa Ari, meillä on pari tuntia peliaikaa maanantaisin sekä perjantaisin klo 10.00 - 12.00 Aktiahallissa. Ilmoitaudu tapahtumaan ja seura klubin nettisivulta tilannetta! Viimeistään edellisenä iltana olen laatinut kentälliset. Kun saavut hallille käy ensin suorittamassa osallistumismaksun uuden tennishallin toimistossa. Pelipallot sisältyvät hintaan. Joku kentän pelaajasta hakee aina pelipallot toimistosta saapuessaan halliin.
Minulla on jonkin verran sääntöjä. Koska en itse osallustu enää peliin, niin pelikaverit neuvovat niitä kentällä.
Peluutan sekä 4 tai 5 pelaajaa samalla kentällä. Jos kentällä on viisi pelaajaa jokainen pelaaja pitää lyhyitä taukoja. Pelaamme yksinomaan no ad pistemenetelmällä, joten taukoja jää jokaiselle lyhyeksi. Sijoitan sekä naiset että miehet samalle kentälle.
Tutustu pelikavereihin ja nauti pelistä!

Ari

Yritin poistaa 11.12 pelin osallistumisen koska olin ylimääräinen onnistumatta?

Olli

Vaatii manageri-oikeudet, kun ilmoittautumisaika on päättynyt. Siirrän sinut out-ryhmään..

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot